fbpx

Livsforvandlingsforløbet

1-årigt udviklingsforløb

Mange mennesker går rundt med uro, tankemylder eller en følelse af tristhed – og begynder langsomt at tro, at det bare er sådan livet er.

Men det er det ikke.

Problemet er ikke, at du har det svært.
Problemet er, at du står alene med det og ikke ved hvad du skal gøre.

Mange af de mønstre, vi kæmper med, er opstået i relationer – og derfor kan de heller ikke kun tænkes væk. De skal opleves og forandres i et nyt og trygt samspil.

Jeg har altid haft en følelse af:

“Det kan ikke passe, at det her er meningen med livet”

Noget i mig har altid vidst, at livet må være mere end bare at overleve.

Mere frihed. Mere glæde. Mere kærlighed.

Det er den søgen – og det arbejde – som har skabt Livsforvandlingsforløbet.

Husk der altid er en gratis forsamtale, hvis du overvejer om dette forløb er noget for dig

Læs mere herunder om livsforvandlingsforløbet.
Nederst finder du al praktisk information og ofte stillede spørgsmål

Psykoterapi Samtaleterapi Coaching

Livsforvandlingsforløbet

Et år der kan forvandle resten af dit liv

Forløbet er bygget op omkring de områder, der former dit liv: 

Tanker

  • Regulere og forstå tankemylder
  • Få klarhed fremfor kaos
  • Dybdegående ændring af tanker og tankemønstre

Følelser

  • Forståelse af alle vores mange følelser 
  • Håndtére skyld og skam
  • Regulering så du går fra overvældelse til at rumme følelserne
  • Forståelse og bearbejdning af stress, angst og depression. 

Relationer

  • Forstå dynamikkerne i relationer 
  • Lær at navigere sundt med andre
  • sig det, der skal siges – og lyt til det der er vigtigt
  • God og sund kommunikation i alle dine relationer

Regulering og nærvær

  • Vær i nuet
  • Opbyg indre styrke og stabilitet
  • Stå stærkt, når livet presser og kommer med udfordringer

Dig selv

  • Bliv mere sand mod dig selv 
  • Mærk dig selv og din vej 
  • Sæt grænser
  • Skab et liv, der hænger sammen med det, du egentlig gerne vil.  

I forløbet vil du få:

==> 10 moduler med dybdegående temaer

==> Adgang til min lukkede udviklingsgruppe, hvor du kan finde inspiration, stille spørgsmål og booste din udvikling.

==> Konkrete værktøjer, redskaber og metoder,  med formål at støtte din livsforvandling, samt give dig en værktøjskasse, som kan bruges resten af dit liv.

==> Øvelser mellem modulerne, for at støtte og sikre dit momentum

==> Et trygt fællesskab, så healingen kan ske i trygge og skabende rammer.

==> Rabatkode til individuel terapi, hvor du sparer 200,- pr. session, så du også kan understøttes her, hvis der er behov for det.

==> En notesbog, til alt din visdom, proces og udvikling.

Det hele er designet til at skabe dyb og varig forandring

Psykoterapi Samtaleterapi Gratis forsamtale Randers

Det praktiske

Pris og betaling

Betalingen af forløbet sker i 10 rater á 1420,- 

Den 1. rate fungerer som depositum og betales ved tilmelding 

De resterende 9 rater betales automatisk den 1. i de måneder, hvor vi har samling – med opstart til 2. samling/modul 2. 

Samlet pris for forløbet = 14.200,-

Datoer 

Forløbet består af 10 moduler, som er fordelt således: 

Fredag (17.00 – 20.00)

Fokus på samråd og gruppeterapeutisk arbejde

Lørdag (10.00 – 17.00)

Fokus på teori, øvelser og konkrete værktøjer

Mellem modulerne arbejder du videre med refleksion og integration i din hverdag.

Der er plads til max 10 deltagere, da det er vigtigt at der er plads til den enkeltes og gruppens proces.

Datoerne for HOLD 1 

28.+ 29. August 2026
25. + 26. September 2026
23. + 24. Oktober 2026
20. + 21. November 2026
15. + 16. Januar 2027
12. + 13. Februar 2027
12. + 13. Marts 2027
16. + 17. April 2027
14. + 15. Maj 2027
18. + 19. Juni 2027

Er det her for dig? 

Ja, hvis du:

  • vil i dybden
  • er klar til at arbejde med dig selv
  • ønsker reel forandring i dit 

Nej, hvis du: 

  • Leder efter quickfix og hurtige løsninger
  • lider af borderline, skizofreni eller autisme i moderat eller svær grad – så er individuel behandling og terapi bedre.

 

Dette forløb VIL provokere dig og det VIL udfordre dig. 

Men jeg kan love dig, at du ikke vil være den samme bagefter. 

De mest stillede spørgsmål

Her har du svar på de spørgsmål, som de fleste har

Har du et andet spørgsmål, som ikke er her nedenfor, så skriv endelig til mig

Jeg kender dig ikke, så jeg er i tvivl

Det kan jeg godt forstå!! Jeg har det på samme måde, hvis jeg skal tilmelde mig et forløb og lave en investering i mig selv.

Når man skal udvikle sig og måske arbejde med noget, som er sårbart, så handler det om at være tryg! Derfor er det en meget reel bekymring, hvis du ikke kender mig. Derfor tilbyder jeg 1 gratis forsamtale, hvor du kommer ind og møder mig, og jeg møder dig. 

Så får du mærket, hvor jeg er som menneske og du får klarhed over, om min måde at arbejde på er noget for dig INDEN du beslutter dig for, om du vil med på forløbet eller ej. 

Det er 100% uforpligtende

Er det en uddannelse?

Både ja og nej. 

Ja, fordi: 

  • du kommer til at lære noget teori og nogle metoder, som du kommer til at bruge i dit liv.
  • Du kommer til at få en masse viden og bevidsthed omkring dig selv. 
  • Du vil lære om sindet, følelseslivet, relationer og kommunikation
  • Så det er på en måde, en uddannelse i dig selv. 

Nej, fordi: 

  • Du får ikke et certifikat på, at nu kan du dét, og dét og dét, når forløbet er ovre. 
  • Og du kan ikke kalde dig “noget” efter forløbet. 
  • Forløbet giver dog noget merit på den pensum, som ligger på de andre uddannelser, som udbydes af Dansk Center for Healing og bevidsthed
Skal jeg vælge individuel terapi eller dette forløb?

Det kommer an på dybden af din udfordring.

Hvis du kan rumme andre mennesker, uden at det trigger alt dit traumemateriale, så du overvældes fuldstændig af dine følelser – så er forløbet en rigtig god idé, hvis du vil lære en mase og blive meget mere selvhjulpen.

Bliver du meget trigget af dit eget, så er det bedst at starte med idnividuel terapi og få opbygget nogle gode ressourcer og strategier, så du bedre kan være med dig selv og med dit eget.

Har du svært ved at vurdere det, så book en gratis forsamtale – så tager vi en snak 100% uforpligtende.

Så er du mere klar på, hvilken vej du kan gå

Hvad koster det? og hvordan betaler man?

Hele forløbet koster 14.200,- 

Og det betales over 10 rater, hvor den 1. rate á 1420,- betales ved tilmelding. 

De resterende 9 rater betales den 1. i måneden, i de måneder hvor vi mødes. 

Den 1. betaling af de 9 resterende rater trækkes den måned, hvor 2. modul ligger. 

Der er ikke møde i juli og december – og derfor trækkes der ikke nogen rate i disse måneder. 

Kan jeg betale det fulde beløb med det samme?

Nej – den eneste betalingsmetode er ratebetalingen. 

Og dette skyldes, at det strækker sig over 2 regnskabsår og derfor vil der komme en masse ekstra administrativt, hvis det hele betales på én gang. 

Hvad nu hvis, at jeg ikke kan alle datoerne?

Det bedste er selvfølgelig at være med alle gangene, men er der en enkel eller to datoer, hvor du ikke kan – så fortæl mig det i forvejen, så jeg ved det. 

Så kan vi finde ud af om vi kan lave en opfølgning eller hvad der skal til. 

Der vil selvfølgelig altid være noget, som er foregået til samlingerne, som ikke kan videregives eller opleves individuelt, da det er et gruppeforløb. – så dette vil være tabt uanset hvad. 

Så vil du have det bedste udbytte, så sørg for at være med alle dagene. 

Jeg har ikke tid til det

Spørgsmålet om tid er altid en interessant tilgang – så istedet for at bare at slå det hen med: “jeg har ikke tid” – så vil jeg hellere stille dig et spørgsmål: “hvad gør, at dit psykiske velbefindende og dit helbred bliver nedprioriteret ? Og hvad skal der til, for at du sætter det i forreste række?” 

Vi er allesammen begrænsede af tid – det er et vilkår vi alle er underlagt både konger og dronninger, slagteren, terapeuten – ALLE. Så hvad vi bruger vores tid på er et valg vi alle må forholde os til. 

Jeg oplever nogen gange at: “Jeg har ikke tid” bliver brugt som et forsvar, fordi jeg ved, at dette måske bliver en sårbar og lidt hård omgang. Så er det lettere, at det bare er som det plejer. 

I min verden er det bare ikke så hensigtsmæssigt og jeg tror ikke på, at vi skal gå og “nøjes” i vores hverdag. 

Jeg tror på, at formålet med livet er glæde, kærlighed og nydelse – så det er dét vi skal sigte efter. Vi skal ikke “nøjes”.  

Der er faktisk aldrig et godt tidspunkt at gå i terapi på, fordi det er ikke hovedet der kan bestemme, hvornår man er klar til proces. Det er din krop, dit sind – ja hele dit system, som bestemmer det. Det kan ikke planlægges i en kalender, hvordan du vil have bearbejdet forskellige ting.

Man ved det først, når man er igang. 

Psykoterapi | Dansk center for healing og bevidsthed | Udvikling terapi & samtaleterapi

FIRMAOPLYSNINGER

Adresse: Industrivej 10
Postnummer: 8920 Randers NV
CVR: 34924643
Privatlivs- og Cookiepolitik

KONTAKTOPLYSNINGER

Book en tid
Kontakt mig